Forum www.wojownikdarkusa.fora.pl Strona Główna www.wojownikdarkusa.fora.pl
forum dla graczy bakugan 333
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wszystko o bakugan

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wojownikdarkusa.fora.pl Strona Główna -> dla nowych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojownikdarkusa
Administrator



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:06, 18 Kwi 2010    Temat postu: wszystko o bakugan

Zamknięte w kulach potężne istoty, które po rzuceniu na pole walki przybierają swoją prawdziwą postać, nazwano właśnie - Bakugan.
Ich historia związana jest z Vestroią, światem z którego pochodzą. Każdy z Bakuganów ma własną domenę mocy. Pyrus – ogień, Haos – światło, Ventus – wiatr, Aquos – woda, Darkus – ciemność, oraz Subterra – ziemia.
Początkowa beztroska zabawa zmienia się w poważną walkę o przetrwanie obu światów.

Aby poznać bliżej fabułę i losy bohaterów zapraszamy do oglądania serialu.
W efekcie popularności serialu pojawiła się w sklepach kolekcja figurek Bakugan jak również gra.



Krótki opis zasad gry przedstawiamy poniżej.

Gra przeznaczona jest dla dwóch graczy. Każdy gracz potrzebuje trzech Bakuganów, trzech kart Otwarcia i trzy karty Zdolności. Gracze powinni siedzieć około pół metra od siebie, a pomiedzy nimi znajdować się powinna płaska powierzchnia np. stołu. Każdy gracz umieszcza jedną ze swoich kart Otwarcia obrazem do dołu, tak aby obie karty stykały się górną częścią. Następnie wg. kolejności gracze wybierają jednego Bakugana i toczą go po stole tak aby otworzył sie na wyłożonych kartach. Gdy na wyłożonej karcie otwarcia spotkają się dwa Bakugany dochodzi do walki.Z każdej figurki Bakugana odczytujemy jego G-moc, nastepnie odwracamy kartę otwarcia na której doszło do walki i do odczytanej wcześniej mocy dodajamy wg kolorów moc podaną na karcie oraz ewentualne wypisane na kacie zasady. Możemy równiez uzyć karty zdolności. Po zsumowaniu całej dostęnej G-mocy rozstrzygamy pojedynek. Bakugan ktory ma wiekszą zsumowaną moc wygrywa. W przypadku remisu wygrywa ten z graczy na którego karcie otwarcia doszło do walki. Gracz, który pierwszy wygra trzy walki (zgromadzi trzy karty otwarcia) wygrywa.



komentarze (0) | dodaj komentarz

Bakugany
poniedziałek, 08 lutego 2010 18:54
Dragonoid – znany także jako Drago, mówiący Bakugan, a zarazem strażnik Daniela Kuso. Drago jest z domeny Pyrusa. Jest w stanie ewoluować na wyższy poziom mocy, co udaje mu się w odcinkach: 22, 37, 51. W 3 sezonie zatytułowanym 'Nowa Vestroia', Drago wyewoluuje w Neo Dragonoida. Ma moc 400 a potem 450,550,1000,650 (Neo Dragonoid) punktów mocy.
Tigrrera – mówiący Bakugan Runo. Z wyglądu przypomina tygrysa. Jest ona wyrozumiała, pomocna i chętnie współpracuje z innymi. Jej domeną jest Światło. Jest w stanie wyewoluować, co udaje się jej w odcinku 32. Na początku jej moc wynosi 340 punktów.
Preyas – mówiący Bakugan Marucho. Jest z domeny Aquos, choć potrafi w każdym momencie bitwy zmienić swój żywioł na inny. Z wyglądu przypomina kameleona. W anime występują jeszcze dwie ewolucje tego Bakugana: Preyas Angelo oraz Preyas Diablo. Jego moc przed ewolucją to 340 punktów. Został wysłany do Wymiaru Zagłady lecz powrócił i stał się na trochę Bakuganem Klausa, ponieważ on wysłał go do Wymiaru Zagłady.Po ewolucji jego moc wzrasta do 400g.Jego ewolucja polega na rozmnażaniu się(Wypluł preyasa angelo/diablo).
Gorem – mówiący strażnik Julie. Jest ogromny. W walce oprócz wielkiej siły używa także bardzo twardej tarczy. Jego domeną jest Subtera. Jego moc wynosi 380 punktów.
Skyress – mówiąca strażniczka Shuna. Należała najpierw do jego matki, która oddała mu ją leżąc w szpitalu. Jest pomocna, wielkoduszna i odważna. Jej domeną jest Ventus. Wyewoluuje w odcinku 31. Jej moc wynosi 360 punktów.
Hydranoid – mówiący Bakugan Maskarada. Pochodzi z domeny Darkus. Jego moc to 550 punktów.
Cykloid – mówiący Bakugan Billy’ego. Jest z domeny Subterry. Moc tego Bakugana wynosi 370 punktów. Tak jak Bakugany innych mistrzów został wysłany do Wymiaru Zagłady.
Syrenoid – mówiący Bakugan Klausa. Jego domena to Aquos. Moc wynosi 370 punktów. Została wysłana do Wymiaru Zagłady.
Harpus – mówiący Bakugan Comby. Jej domeną jest Ventus. Tak jak jej właściciel jest bardzo zarozumiała i pewna siebie. W anime jej najczęściej używaną kartą jest burza piór. Ma moc 370 punktów.Została wysłana do Wymiaru Zagłady.
Fortress – mówiący Bakugan Chan Lee. Jego ulubionym atakiem jest Twarz Gniewu. Ma 370 punktów. Został wysłany do Wymiaru Zagłady.
Naga – równie potężny, jak i zły Bakugan. Uważa, że jego celem jest zawładnięcie Wszechświatem. Połączony z Rdzeniem Ciszy ewoluje w Bakugana Ciszy. Jest zachłanny, przebiegły i nie cofnie się przed niczym, by zdobyć drugi z Rdzeni, Rdzeń Nieskończoności. Nie jest przypisany do żadnej domeny. Jest Starożytnym Zapomnianym Bakuganem, który podobno został stworzony do władania Wszechświatem. Jego sługami są m.in. Hal-G, Maskarad, Hydranoid, Druman i Centorrior. Naga zostanie zniszczony przez Drago w ostatnim odcinku drugiej serii.
Werna – młodsza bliźniacza siostra Nagi. Jest ukochaną Drago, którego darzy mocnym uczuciem. Jest strażniczką Joe, a zarazem trzyma w sobie potężny Rdzeń Nieskończoności. Werna jest bardzo silnym Bakuganem, jednak jak sama wspomniała, jest za słaba, by opanować Rdzeń Nieskończoności w sobie. Tak jak Naga, Werna nie należy do żadnej domeny. Jest ona pomocna, wielkoduszna i wyrozumiała. W przedostatnim odcinku drugiej serii zostanie na własną prośbę zniszczona przez Drago, by Naga nie mógł przejąć Rdzenia Nieskończoności. Jej moc bez Rdzenia Nieskończoności wynosi 290 punktów, a z nim 550 punktów. Jest do odcinka 38 najpotężniejszym Bakuganem na Świecie.
Żniwiarz – na początku najsilniejszy Bakugan Maskarada. Także potrafił mówić. Jest z domeny Darkusa. Gdy Maskarad wysyłał swoich ludzi aby zniszczyli Młodych wojowników Bakugan, każdemu graczowi Darkusa dawał Żniwiarza. Ten Bakugan został wysłany do wymiaru zakłady przez Maskarada i jego nowego Bakugana Hydranoida. Prawdopodobnie na początku jego moc wynosi 350 a potem 370 punktów.
Mc.Cookie – Bakugan Julio. Pochodzi z domeny Haos. Wygląda jak wielkie oko. Co ciekawe w przeciwieństwie do Bakuganów młodych wojowników Bakugan i innych najlepszych graczy w Bakugana Mc. Cookie nie potrafi mówić. Jego najczęściej używaną kartą jest oślepiający błysk. Wysłany do Wymiaru Zagłady w ostatnim odcinku 1 serii choć sama walka nie została pokazana. Ma moc 370 punktów.
Rycerz – Rycerz jest prawie we wszystkich domenach. Jest bardzo znanym Bakuganem. Trudno określić moc tego Bakugana, ponieważ czasem jest silny, ma np. 350 punktów lub słaby np. 280. W różnych Domenach ma inną broń.
Żółwoid – mówiący Bakugan Chrisa. Jest z domeny Aquos. Ma moc 320 pkt. Najczęściej używanym atakiem jest Wodne Tornado.
Mantris – podobny do modliszki Bakugan, z domeny Darkusa, Haosu, Pyrusa i Subterry. Ma moc od 270 do 340 pkt. Najczęstszym atakiem Mantris jest Marionetka. Została wysłana do Wymiaru Zagłady.
Gryfin – Bakugan Runo, lecz ma go też Dan i Klaus i czasami Marucho. Występuje na wszystkich domenach oprócz Subterry, Darkusa i Ventusa. Z wyglądu przypomina lwa z dużymi skrzydłami i rogiem na czole. Jego moc wynosi około 300 punktow. Został wysłany do Wymiaru Zagłady.
Saurus – dinozauropodobny Bakugan Dana. Prawdopodobnie jest z domeny Pyrus, choć Runo (Haos) też go używa. Jego strategia walki jest prosta - ciągły atak. Został wysłany do Wymiaru Zagłady. Ma moc 290 pkt.
El Condor – najczęściej wybierany przez Kombę Bakugan. Jest z domeny Ventusa ale występuje tez w Haosie i Subterrze. Często atakuje Gorącym Ciosem. Został wysłany do Wymiaru Zagłady. Ma 340 punktów. Wygląda jak wielka czaszka i ma duże zęby.
Laserman – Bakugan Maskarada, lecz występuje w innych domenach. W pierwszej serii ma moc 360 punktów, a w drugiej 370.
Robakoid -Bakugan pochodzący z domeny Subterra lecz w odcinku "Wielka zadyma" widać że Maskarad użył Robakoida Darkusa i nazwał go nie Robakoid tylko Robakus. Jego najlepszym atakiem są Ruchome piaski.
Tuskor -Bakugan Julie, lecz później ma go Billy. Tuskor przypomina wielkiego słonia. Jedną z jego mocy, to taka co Tuskor może zaatakować swoją dużą trąbą Bakugana z innej Karty Otwarcia.
Apollonir - najsilniejszy Dragonoid. Pochodzi z Pyrusa. Jest jednym z Sześcioro Legendarnych Wojowników Vestroii. Poznajemy go w 2 serii, a w odcinku "Dopadnę cię klaunie" Apollonir zostaje pokonany przez Drago. Wraz z innymi Wojownikami Vestroii, Apollonir powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroii". Wtedy zsyłają Drago na Ziemię. Ma moc 500 punktów.
Lars - Legendarna Wojowniczka Haosa. Została pokonana przez Tigrrerę w odcinku "Bądź grzeczna Runo". Posiada najsilniejszą moc Haosu-Duszę Strzelca. Powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroii". Ma moc 500 punktów.
Oberon - Wojowniczka Ventusa. Pokonała ją Skyress w odcinku "Daleko od domu". Overon przypomina dziwnego ptaka. Powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroii". Ma moc 500 punktów.
Clayf - Legendarny Wojownik Subterry. Pokonuje go Gorem w odcinku "Koszmar w Wymiarze Zagłady". Clayf ma duże berło i wielkie oczy. Powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroii". Ma 500 punktów mocy.
Frosch - Wojownik Aquosa. Jest podobny do żaby. Zostaje pokonany przez Preyasa w odcinku "Jestem Marucho i dam Wam popalić". Frosch jak nie jest na polu bitwy, ma berło, brodę i jest zgarbiony. Powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroii". Ma moc 500 punktów.
Exedra - Legendarny Wojownik Darkusa. Przypomina smoka z dużą ilością głów. Gdy Maskarad teleportował się do Wymiaru Zagłady, Exedra wyzwał go na pojedynek z Alice.Jednak przegrał ,a hydranoid ewoluował.Powraca w 1 odcinku "Nowej Vestroii". Exedra ma moc 500 punktów.
Szablo Tigrerra - ewolucja Tigrerry Runo. Szablo Tigrerra wygląda podobnie jak zwykła, lecz ma kły, szable i chodzi cały czas na dwóch łapach. Jej super moc to Prędkość Kła.
Duo Hydranoid - ewolucja Hydranoida. Ma dwie głowy i piłę tarczową na brzuchu. Jego moc to 480 punktów. Jego super moc to Podwójny Wzrok Darkusa.
Delta Dragonoid - ewolucja Dragonoida. Jego moc to 450 punktów. Jego super moc to Mega Strzał Dragonoida oraz synteza mocy Extremalny strzał Dragonoida.
Burza Skyress - ewolucja Skyress. Jej moc wynosi 550 punktów. Jej super moc to Niszczący Deszcz Meteorów.
Preyas Diablo - ewolucja Preyasa. Diablo ma rogi, kozią bródkę, kolce, dziwne skrzydła. Może być jednocześnie Aquosem i Pyrusem. Ma moc 400 punktów. Jego super moc to Brama Mocy
Preyas Angelo - ewolucja Preyasa. Angelo ma biały pas na szyi, skrzydła ppanioł]]a, a na ręce opaski w piórami. Może być jednocześnie Aquosem i Haosem. Ma moc 400 punktów.
Młoto Gorem - ewolucja Gorema. Młoto Gorem ma rogi i wielki młot. Jego super moc to Wielki Cios.
HM Alpha Hydranoid - ewolucja Duo Hydranoida. Ma trzy głowy, piłę tarczową na brzuchu i wielkie skrzydła. Jego super moce to Ostateczne Zniszczenie i Trójząb Zagłady. Ma moc 550 punktów.
Ultra Dragonoid - ewolucja Drago. Ma wielkie skrzydła, jak nie lata to skrzydła zmieniają się w osłony. Ma moc 550 punktów. Jego super moc to Super Dragonoid i synteza mocy Wsparcie.
komentarze (0) | dodaj komentarz

Pytania dotyczące gry
poniedziałek, 08 lutego 2010 18:42


Ogólne pytania dotyczące gry:

Moja kulka nie otworzyła się na karcie, czy w takim przypadku pozycję należy traktować jako pozycję stojącą?
Tak. Dla tych, którzy śledzą te kwestie, jest to odwrotność wcześniejszej zasady. Odwrotność została wprowadzona ze względu na kilku Bakugan, którzy zajmują dużo miejsca na kartach, uniemożliwiając czasami otworzenie innego Bakugana na tej samej karcie. Za każdym razem, gdy kulka zatrzyma się na karcie Wrót, traktujemy to jako pozycję stojącą/otwartą.

Rzut Bakuganem sprawia znaczne trudności. Czy istnieją tutaj jakieś zasady rzucania?
Istnieje jedna naprawdę dobra sztuczka umożliwiająca otworzenie Bakugana na karcie – przy rzucie należy „podkręcić” krążek, obrócony magnesem do dołu, pstrykając go jednocześnie w kierunku karty Wrót. Ta drobna sztuczka ułatwia otworzenie Bakugana, ponieważ w prawie wszystkich przypadkach magnes zostanie złapany na dowolnej karcie, której dotknie! Zaawansowani gracze mogą również wykorzystać tę sztuczkę, aby nakierować Bakugana na najbardziej oddaloną kartę Wrót. Jednakże, najpewniejszym sposobem otworzenia Bakugana jest nabranie odpowiedniej wprawy.

Posiadam jedynie pakiety dodatkowe. Jak w takim przypadku prowadzić rozgrywkę?
Można grać wykorzystując jedynie pakiety dodatkowe. Zapoznaj się z ogólnymi zasadami gry.

Czy można grać dwoma takimi samymi Bakuganami?
Oczywiście. Do gry potrzeba trzech Bakuganów. Nic nie szkodzi, jeżeli masz dwóch takich samych Bakuganów lub, jeżeli przeciwnik ma takiego samego Bakugana jak ty.

Kto wygrywa w przypadku remisu?
W przypadku remisu wygrywa Bakugan, który jako pierwszy stanął na danej karcie Wrót.

Czy w grze można stosować Bakugan o różnych atrybutach?
Jak najbardziej! Faktycznie, niektóre strategie polegają na wykorzystaniu różnych atrybutów. Niektórzy gracze wolą wyspecjalizować się tylko w jednym atrybucie, ale nie ma żadnego powodu przemawiającego przeciwko stosowaniu różnorodnych atrybutów.

Czy w grze Bakugan może brać udział więcej niż dwóch graczy?
Oczywiście! Na stronie znajdują się zasady gry przy większej ilości graczy. W zasadach tych omówiono rozgrywkę pomiędzy czterema graczami. Jeżeli chcesz rozegrać bitwę dwóch na dwóch, tak jak w przykładzie, trzeba zastosować konfigurację dla wielu graczy, ale gracze siadają naprzeciwko siebie w parach. Rozgrywka niczym się nie różni, ale wygrywa zespół, który jako pierwszy zbierze 3 (lub 6 wedle uznania) kart Wrót.



Ogólne pytania dotyczące kart:

Czy w rozgrywce można wykorzystywać jednocześnie karty z Serii 1 i Serii 2?
Jasne. Jeżeli zarówno ty jak i twój przeciwnik zgadzacie się na zastosowanie kart z obu serii, można stosować oba zestawy kart. Spowoduje to znaczne osłabienie kilku kart Wrót z Serii 1, ale nadal będą działały. Jeżeli zdecydujecie się na wykorzystanie kart z obu serii, postarajcie się zignorować HSP i zastosować zasadę zwycięstwa z Serii 2, polegającą na zdobyciu trzech kart Wrót. Z czasem pewnie przestaniecie korzystać z Serii 1, ponieważ gra cały czas rozwija się i więcej brawlerów gra zgodnie z zasadami Serii 2. Do Serii 1 Bakugan można stosować zarówno zasady Serii 1 jak i zasady Serii 2.

Czy w grze mogę wykorzystywać moje wszystkie karty Wrót i karty Umiejętności?
Zgodnie z bieżącymi zasadami, w rozgrywce można wykorzystywać 3 karty Wrót i 3 karty Umiejętności. Dzięki temu, wybór karty do zagrywki jest niezmiernie ważny dla całej strategii. Jednakże, rozgrywkę można poprowadzić w dowolny sposób, pod warunkiem uzgodnienia tego z przeciwnikiem.

Czy karta dla konkretnego Bakugana działa również dla wyższych ewolucyjnie form Bakuganów?
Na przykład, czy karta Skyress działa dla Storm Skyress? Tak! Dowolna karta, która działa na konkretnego Bakugana, będzie również działać w przypadku Bakuganów stanowiących kolejny etap rozwoju pierwotnego Bakugana. Zasada ta działa również w drugą stronę! Jeżeli jakaś karta wywołuje przykładowo Storm Skyress, będzie ona również działała w odniesieniu do Skyress.

Mam kartę, która zawiera odniesienie do wszystkich Bakuganów „ze specjalnymi funkcjami”. Co to oznacza?
Bakugan ze specjalnymi funkcjami to taki Bakugan, który nie wygląda jak „standardowy” Bakugan. To znaczy Bakugan posiadający takie atrybuty jak przezroczysty, półprzezroczysty, perłowy, metalowy, odwrócony, podwójny, itd. Zasadniczo, jeżeli jest to atrybut plastikowy w zwyczajnym kolorze, wtedy mamy do czynienia z Bakuganem bez specjalnych funkcji. Preyas ze zmienianym atrybutem nie posiada specjalnych funkcji, ponieważ jest to atrybut plastikowy w zwyczajnym kolorze, jednakże w przypadku przezroczystego, jest to już Bakugan o specjalnych funkcjach.

Czy róznią się karty umiejętności od kart wrót?
Karty wrót mają metalowy środek. Są twarde i cięższe. Karty umiejętności są elastyczne, podobne do normalnych kart do gry.

Skąd wiadomo jakiego koloru są karty wrót i umiejętności?
Kolor karty wyznaczony jest kolorem ramki. Jest to kolor widoczny w tle nazwy karty. Koarty wrót występują w złotym, srebrnym i brązowym kolorze, zaś karty umiejętności dostępne są w czerwonych, niebieskich i zielonych barwach.



Pytania dotyczące kart wrót:

Do czego służą wyróżnienia dokoła bonusów umiejętności na kartach wrót?
Można spokojnie pominąć tę kwestię, przynajmniej na teraz. Wyróżnienia te nazywamy "bonusem wyróżnienia" i karty, które pojawią się w przyszłości (oraz karty Bakugan) będą wykorzystywać ten numer. Grając w gry kolekcjonerskie takie jak Bakugan, niektóre aspekty mogą być od czasu do czasu uaktualniane. Rzeczy, które obecnie nie mają większego sensu będą uaktualniane, aby gra była świeża i ekscytująca.

Czy mogę zatrzymać kartę wrót i/lub kartę Bakugan mojego przeciwnika gdy wygram z nim bitwę?
Zdecydowanie nie! Karty wrót służą do śledzenia kto jest zwycięzcą (pierwszy gracz, który wygra 3 bitwy wygrywa całą grę), lecz po grze, wszystkie elementy wracają się swoich właścicieli.

Czy gracz musis aktywować kartę wrót?
Nie. Karty wrót są odwracane i używane, gdy dojdzie do bitwy. Do bitwy dochodzi, gdy Bakugany dwóch różnych graczy odwrócą te same karty jednocześnie. Wiedząc to, bonus umiejętności zostaje udzielony na końcu bitwy, gdy wszyscy gracze wykorzystali karty umiejętności, które chcieli.

Jeżeli mój przeciwnik ma kartę wrót, która daje jego Bakuganowi dodatkowy bonus wrót, czy oznacza to, że w sumie nie dostaje żadnego bonusa?
Nie. Uzyskujesz normalnego bonusa. Twój przeciwnik także uzsykuje zwykły bonus oraz potem uzyskuje ponownie swój zwykły bonus.

Czy karty wrót są wymieniane gdy wygrają?
Gracze wykładają kart wrót, tylko jeśli na planszy nie ma już żadnych kart wrót. Istnieją pewne efekty, które umożliwiają grę kartami wrót w innych okolicznościach. Generalnie rzecz biorać, karty wrót wchodzą do gry, gdy zabraknie ich na polu.



Pytania dotyczące kart Umiejętności:

Gdy gram kartą wrót, która daje mi bonus G-Power, czy mój przeciwnik takę go uzyskuje?
Nie. Karty jednoznacznie określają jak toczy się gra. Na przykład mogą one mówić: „Twój Bakugan uzyskuje G-Power na podstawie swoich umięjetności". Taka karta ma wpływ tylko na twojego Bakugana.

Jak często mogę się posługiwać kartami umiejętności podczas gry?
Tylko raz. Potem wędrują one na twoją „kupkę kart użytych”. Istnieją sprytne sposoby aby ponownie użyć kart z tej kupki, lecz ogólnie rzecz biorąc, dopuszczalnie jest jednokrotne użycie karty umiejętności w grze.

Gdy używam karty Doom, czy mogę zatrzymać Bakugana mojego przeciwnika na zawsze?
Nie. Karta Bakugan eliminuje jedynie Bakugana twojego przeciwnika z gry. Nie ląduje ona w twojej kieszeni.



Pytania dotyczące Bakugan:

Który z Bakuganów jest najlepszy/najpotężniejszy/najfajniejszy/najwspanialszy?
Ten, który wygrywa bitwy! Każdy Bakugan okazuje się czasem dobry, przy prawidłowym jego wykorzystaniu. Bakugan o najwyżej punktowanym G-Power jest ogólnie uważany za “najlepszy”, lecz w wielu przypadkach Bakugan o niżej punktowanym G-Powier okazuje się bardziej przydatny. Nawet Bakugan o najniżej punktowanym G-Powier może wygrać odpowiednio stosując uniki.

W jaki sposób korzystać ze zmiennego atrybutu Preyas?
Podobnie jak z normalnego atrybutu. Przy każdym otworzeniu pojawi się nowy atrybut. Nie ma możliwości ręcznej zmiany atrybutu podczas gry poprzez jego przekręcenie – atrybut zmienia się samoczynnie. Do danej bitwy ma zastosowanie atrybut widoczny po otworzeniu.

Ilu jest różnych Bakuganów?
W Sezonie 1 zaprezentowano 48 różnych kategorii Bakuganów.
1. Reaper
2. Battletron
3. Fear Ripper
4. Dragonoid
5. Saurus
6. Serpenoid
7. Falconeer
8. Juggernoid
9. Laserman
10. Centipoid
11. Griffon
12. Stinglash
13. Hydranoid (Heavy Metal)
14. Delta Dragonoid II (Heavy Metal)
15. Preyas (a few versions)
16. Tigrerra
17. Skyress
18. Gorem
19. Mantris
20. Terrorclaw
21. Garganoid
22. Siege
23. Tuskor
24. Cycloid
25. Manion
26. Hynoid
27. Hammer Gorem
28. Preyas II (a few versions)
29. Blade Tigrerra
30. Storm Skyress
31. Ravenoid
32. Warius
33. Limulus
34. Wormquake
35. Monarus
36. Harpus
37. Rattleoid
38. Sirenoid
39. Fortress
40. Tentaclear
41. El Condor
42. Bee Striker
43. Frosch
44. Wavern
45. Oberus
46. Exedra
47. Apollonir
48. Clayf

Co to jest atrybut? Co oznacza, że Bakugan należy do jakiejś „kategorii”?
Atrybut to kolor/symbol umieszczony na twoim Bakuganie, który oznacza odpowiednio: Pyrus, Aquos, Ventus, Darkus, Subterra, lub Haos. „Kategoria” Bakugana jest związana z jego kształtem. Stąd, w przypadku Pyrusa Dragonoida, Pyrus oznacza atrybut, natomiast Dragonoid oznacza kategorię.


Gdzie szukać G-Power Bakugana?
Jak długo Bakugan jest zamknięty, G-Power pozostaje niewidoczny. W przypadku jeszcze nieużywanej gry Bakugan, na miejscu G-Power znajduje się mała prostokątna nalepka. Po usunięciu nalepki można zobaczyć G-Power.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wojownikdarkusa.fora.pl Strona Główna -> dla nowych Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin